Częste pytania
 
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 


    

Gdzie znajduje się nasz sklep?

Jesteśmy sklepem internetowym i nie posiadamy stacjonarnego punktu sprzedaży. Wszystkie oferowane przez nas produkty są wprowadzone do obrotu na terenie Unii Europejskiej i znajdują się w Polsce.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy i kraju dostawy.

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


  

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy i kraju dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

OFERTA SPECJALNA:

Dla zamówień o wartości do najmniej 300 zł oferujemy bezpłatną dostawę na terenie Polski !

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wybranej formy i kraju dostawy oraz własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna,
  • przelew na konto bankowe,
  • płatność przy odbiorze (płatność za pobraniem)
           

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę lub paragon z NIP nabywcy?

 

Na życzenie Klienta, wystawiamy fakturę zawierającą pełne dane nabywcy. W tym celu należy zawrzeć stosowną dyspozycję podczas składania zamówienia w polu wyboru "Dokument sprzedaży" oraz podać NIP nabywcy.

W pozostałych przypadkach wystawiamy paragon fiskalny (bez NIP nabywcy).

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


  

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wszystkie przesyłki wysyłamy pocztą rejestrowaną (listy polecone, paczki pocztowe, przesyłki kurierskie). W wiadomości email potwierdzającej wysyłkę otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Uprawnienie przysługuje jedynie konsumentom.

» szczegółowy opis procedury odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl